Jūsų prekių krepšelis tuščias
Šių dienų rinkodara yra mirusi. Bent jau taip skelbia „Aja-kola“ Sergio Zymanas – buvęs „The Coca-Cola Company“ rinkodaros vadovas ir vienas garsiausių šios srities specialistų visame pasaulyje. Įžvalgus, trykštantis novatoriškomis idėjomis, netradiciškai mąstantis Zymanas geriausiai žinomas dėl „The Coca-Cola Company“ rinkodaros perkūrimo – jo iniciatyva į globalinę rinką buvo išleisti „Diet ...

Atsiprašome, prekės jau nebeturime

Įprastos rinkodaros pabaiga

Šių dienų rinkodara yra mirusi. Bent jau taip skelbia „Aja-kola“ Sergio Zymanas – buvęs „The Coca-Cola Company“ rinkodaros vadovas ir vienas garsiausių šios srities specialistų visame pasaulyje. Įžvalgus, trykštantis novatoriškomis idėjomis, netradiciškai mąstantis Zymanas geriausiai žinomas dėl „The Coca-Cola Company“ rinkodaros perkūrimo – jo iniciatyva į globalinę rinką buvo išleisti „Diet Coke“, „New Coke“, „Coca-Cola Classic“, „Fruitopia“ ir „Sprite“ prekių ženklai. Jam vadovaujant kompanijos pardavimo apimtis išaugo nuo 10 iki 15 milijardų buteliukų per metus – tai buvo pats staigiausias augimo šuolis per visą bendrovės istoriją. Šioje provokuojančioje ir perversmą sukėlusioje knygoje Zymanas atskleidžia, kodėl įprastas požiūris į rinkodarą nebeveikia, ir pataria, kaip imtis naujų strategijų, kurios iš tiesų būtų veiksmingos XXI amžiuje.

Naujosios rinkodaros idėją grįsdamas pagrindiniu principu, pagal kurį galutinis rinkodaros tikslas – priversti kuo daugiau žmonių kuo dažniau pirkti kuo daugiau prekių, kad būtų galima uždirbti kuo daugiau pinigų, Zymanas klausia:

Kodėl geras emocijas sukelianti rinkodara gali būti beprasmė?
Kodėl rinkodara yra mokslas, o ne menas?
Kodėl gerai „sukalta“ strategija yra daug svarbesnis sėkmės veiksnys nei reklamos?

Atsakydamas į šiuos ir daugelį kitų klausimų, autorius pasitelkia gausybę pavyzdžių iš savo ilgametės darbo patirties rinkodaros srityje. Ši provokuojamai ir aistringai parašyta knyga – ne tik pagrindinis visų rinkodaros specialistų vadovėlis, bet ir nepamirštami memuarai apie „Coca-Cola“ ir „Pepsi“ karus.

€3,47
Išparduota
Informacija

Informacija apie prekę
Elemento pavadinimas Elemento reikšmė
Leidykla „Baltų lankų“ leidyba
Puslapių skaičius 269
Viršelio tipas Minkštas
Kalba Lietuvių
Vertėjas Ingrida Vizbaraitė
Amžius 18+
Leidimo metai 2011
Versta iš anglų
Pavadinimas originalo kalba The End of Marketing as We Know It
ISBN 9789955234418
Komentarai

Pateikti komentarą
  • Komentarus rašyti gali tik registruoti vartotojai
*
  • Blogai
  • Puiku
Susisiekite

*
*
*
Informacija apie prekę
Elemento pavadinimas Elemento reikšmė
Leidykla „Baltų lankų“ leidyba
Puslapių skaičius 269
Viršelio tipas Minkštas
Kalba Lietuvių
Vertėjas Ingrida Vizbaraitė
Amžius 18+
Leidimo metai 2011
Versta iš anglų
Pavadinimas originalo kalba The End of Marketing as We Know It
ISBN 9789955234418