Jūsų prekių krepšelis tuščias

Dalykas

Filtrai
Rodoma

Lietuvių kalbos testai 10 kl. Regina Kačinskienė, Marija Miknevičienė

Šis testų sąsiuvinis parengtas kaip papildoma mokymosi priemonė prie Juditos Džežulskienės vadovėlio „Lietuvių kalba 10 klasei“. Juo siekiame sudaryti mokiniams galimybes ne tik įgyti tvirtesnius fonetikos, morfologijos, sintaksės ir skyrybos pagrindus, bet ir atidžiai, kritiškai skaityti tekstus, kūrybiškai taikyti lietuvių kalbos žinias. Tikimės, kad lietuvių kalbos mokytojams šios užduotys padės diferencijuoti ir individualizuoti mokymo(si) procesą, ugdyti mokinių atsakomybę už mokymąsi.
Testus sudarėme kaip kompleksines užduotis, kuriomis integruojamos įvairios kalbos pažinimo, skaitymo ir rašymo veiklos. Jomis siekiame nuoseklaus ir sistemingo mokymosi, kad būtų ne tik įtvirtinamos įgytos naujos lietuvių kalbos žinios, bet ir nuolatos kartojama tai, kas jau išmokta 5-9 klasėse.
Kalbos pažinimo ir vartojimo užduotims parinkome vertingų ir aktualių klasikos, šiuolaikinės literatūros, publicistikos, mokslo populiarinimo tekstų, plečiančių akiratį ir kviečiančių apmąstyti savo santykį su kultūros tradicija, savo aplinka, svarstyti apie etines vertybes, diskutuoti apie šiuolaikiniame pasaulyje vykstančius pokyčius.
Sąsiuvinyje rasite įvairių tipų tekstų kūrimo užduočių, siūlančių pasakoti istorijas, aprašyti aplinką, samprotauti įvairiomis temomis, praktiškai taikyti lietuvių kalbos žinias.
Kiekvieno skyriaus pabaigoje pateikiami testai gali būti kaip mokymosi įsivertinimo arba kaip apibendrinamojo vertinimo užduotys.
Kad testai padėtų veiksmingiau mokyti(s) ir (įsi)vertinti, parengėme užduočių vertinimo instrukcijas ir atsakymus, kuriuos mokytojai, įsigiję šį sąsiuvinį leidykloje „Baltų lankų" vadovėliai“, ras prisijungę prie skaitmeninės ugdymo priemonės e.lankos.
Tikimės, kad lietuvių kalbos mokymas(is) Jums bus prasminga, įtraukianti veikla, padedanti geriau pažinti lietuvių kalbą, Lietuvos kultūrą ir save.
€5,71

Lietuvių kalbos testai 9 kl. Regina Kačinskienė, Marija Miknevičienė

Šis testų sąsiuvinis parengtas kaip papildoma mokymosi priemonė prie Juditos Džežulskienės vadovėlio „Lietuvių kalba 9 klasei“. Juo siekiame sudaryti mokiniams galimybes ne tik įgyti tvirtesnius fonetikos, morfologijos, sintaksės ir skyrybos pagrindus, bet ir atidžiai, kritiškai skaityti tekstus, kūrybiškai taikyti lietuvių kalbos žinias. Tikimės, kad lietuvių kalbos mokytojams šios užduotys padės diferencijuoti ir individualizuoti mokymo(si) procesą, ugdyti mokinių atsakomybę už mokymąsi.
Testus sudarėme kaip kompleksines užduotis, kuriomis integruojamos įvairios kalbos pažinimo, skaitymo ir rašymo veiklos. Jomis siekiame nuoseklaus ir sistemingo mokymosi, kad būtų ne tik įtvirtinamos įgytos naujos lietuvių kalbos žinios, bet ir nuolatos kartojama tai, kas jau išmokta 5-8 klasėse.
Kalbos pažinimo ir vartojimo užduotims parinkome vertingų ir aktualių klasikos, šiuolaikinės literatūros, publicistikos, mokslo populiarinimo tekstų, plečiančių akiratį ir kviečiančių apmąstyti savo santykį su kultūros tradicija, savo aplinka, svarstyti apie etines vertybes, diskutuoti apie šiuolaikiniame pasaulyje vykstančius pokyčius.
Sąsiuvinyje rasite įvairių tipų tekstų kūrimo užduočių, siūlančių pasakoti istorijas, aprašyti aplinką, samprotauti įvairiomis temomis, praktiškai taikyti lietuvių kalbos žinias.
Kiekvieno skyriaus pabaigoje pateikiami testai gali būti kaip mokymosi įsivertinimo arba kaip apibendrinamojo vertinimo užduotys.
Kad testai padėtų veiksmingiau mokyti(s) ir (įsi)vertinti, parengėme užduočių vertinimo instrukcijas ir atsakymus, kuriuos mokytojai, įsigiję šį sąsiuvinį leidykloje „Baltų lankų“ vadovėliai“, ras prisijungę prie skaitmeninės ugdymo priemonės e.lankos.
Tikimės, kad lietuvių kalbos mokymas(is) Jums bus prasminga, įtraukianti veikla, padedanti geriau pažinti lietuvių kalbą, Lietuvos kultūrą ir save.
€5,71
„Kuriu ir mąstau. Integruotos informatikos užduotys" – smagių uždavinių rinkinys, padedantis žingsnelis po žingsnelio ugdyti informatinio mąstymo įgūdžius, reikalingus būsimiems kompiuterių, robotų, naujų išmaniųjų įrenginių kūrėjams.

Pagal projekto „Informatika pradiniame ugdyme" gaires parengtas leidinys yra susijęs su integruoto ugdymo vadovėliu „Vaivorykštė", todėl jame esančias užduotis galima įtraukti į pasaulio pažinimo, matematikos, gimtosios kalbos ar kitų mokomųjų dalykų turinį.

Leidinį papildo metodiškai paaiškinti užduočių sprendimai ir atsakymai, kuriuos galima rasti skaitmeninėje ugdymo priemonėje e.lankos (www.e-lankos.lt) arba leidyklos svetainėje (www.baltulankuvadoveliai.lt).
€6,13
Ruošiuosi istorijos egzaminui: 11 klasė – puiki priemonė savarankiškai pasitikrinti istorijos žinias ir gebėjimus ne tik mokiniams, ketinantiems laikyti istorijos egzaminą, bet ir visiems, norintiems gerai išmanyti dalyką. Leidinį parengė mokyklinių vadovėlių ir kitų priemonių mokykloms autorius, istorijos mokytojas ekspertas dr. Mindaugas Tamošaitis.
Šioje pagalbinėje mokymo priemonėje rasite:
o galimybę greitai pasitikrinti žinias;
o užduotis, parengtas pagal valstybinio istorijos egzamino programą;
o atsakymus, kad žinotumėte, ar teisingai sprendžiate įvairaus pobūdžio užduotis;
o problemoms spręsti skirtas užduotis, pateiktas kiekvieno skyriaus pabaigoje;
o šaltinių kompleksines užduotis;
o diferencijuotas A ir B lygio testo užduotis.
€10,29

Praktinė lietuvių kalbos ... Meilutė Ramonienė ir Joana Pribušauskaitė, Meilutė Ramonienė ir Joana Pribušauskaitė

Tai naujo tipo lietuvių kalbos gramatika, pristatanti kalbos gramatinę sandarą funkciniu aspektu. Į kalbos gramatinę sistemą žvelgiama kaip į kalbos išteklius, leidžiančius kurti prasmes vartojant lietuvių kalbą kaip susižinojimo, bendravimo priemonę. Tai gramatika, skirta kalbėtojui ar rašančiajam tekstą, kuriančiam kalbą.
Gramatikos adresatas – įvairių lygių, bet labiausiai – pažengusiųjų ir mokančiųjų lietuviškai lygio mokiniai, kurie jau geba lietuviškai bendrauti, bet stokoja bendro gramatinės sandaros vaizdo, gramatinės sinonimikos. Gramatikoje stengtasi itin pabrėžti tokius gramatikos dalykus, kurie sudėtingi kitakalbiams, kurie nelengvai išmokstami, kuriuos vartojant pasitaiko tipiškų klaidų.
€10,39

Lietuvos istorija. Paaugusių Alfredas Bumblauskas, Mangirdas Bumblauskas

Leidinyje aprašomi pagrindiniai Lietuvos istorijos epizodai nuo seniausių laikų iki XVIII a. pabaigos. Mūsų šalies istorija skleidžiasi Europos istorijos kontekste. Daug dėmesio skiriama kasdieniam žmonių gyvenimui (darbams ir šventėms, būstui, mitybai). Bene pirmą kartą dėmesys sutelkiamas į vaikus istorijoje: kokie senovėje buvo jų žaidimai, auklėjimo sistema, mokyklos ir elementoriai, kaip gyveno ir valdė mažamečiai kunigaikščiai ir karaliai. Pasak prof. Alfredo Bumblausko, pagrindinis autorių tikslas – papasakoti istoriją, regimą vaiko akimis, ir išmokyti pastebėti istorijos, kultūros ženklus savo kasdienėje aplinkoje. Senovės palikimas siejamas su dabartimi: pagonybės pėdsakai vietovardžiuose, reliktai šventėse, bibliniai ženklai, Užgavėnių kaukės, „Kaziuko“ širdys ir t. t. Atskleidžiami praeities ir mūsų laikų visuomenės skirtumai bei panašumai. Knygoje apstu įdomių, dar negirdėtų mūsų krašto istorijos faktų. Juos autoriai stengiasi pateikti žaismingai ir intriguojamai, kad pakurstytų jaunųjų skaitytojų smalsumą. Leidinį praturtina gausi vaizdinė medžiaga, puikūs dailininkų Šarūno Miškinio ir Rimo Valeikio piešiniai. Iliustracijos – labai svarbi knygos dalis, nes žadina vaizduotę ir padeda pasijusti praeityje tarsi čia ir dabar. Kad susidarytų visuminis senosios Lietuvos vaizdas, knygoje stengtasi integruoti kelias disciplinas: istoriją, religijotyrą, etnologiją, tautosaką, dailę, literatūrą. Tai leidžia geriau suprasti istorinius procesus.

Pagalba mokytojui
Pasitelkus šią knygą galima paįvairinti mokymo procesą, praturtinti pamokų medžiagą ne tik intriguojančiais siužetais ar įdomiais faktais, bet ir nestandartinėmis užduotimis, žadinančiomis mokymosi motyvaciją, ugdančiomis pilietiškumą ir vertybes, skatinančiomis savarankiškai tyrinėti, vertinti istorijos faktus. Pavyzdžiui, daug erdvės istorinei vaizduotei atsakant į klausimus: „Kodėl kryžiuočiai nuo puolančių lietuvių slėpėsi danskeryje?“, „Ar buvo verta kautis Žalgirio mūšyje?“, „Ar devynmetis valdovas gali būti savarankiškas?“, „Ar pasibaigus Renesanso epochai humanistai išnyko? Ar esama humanistų mūsų laikais?“, „Kodėl prie Liublino unijos akto tiek daug antspaudų?“, „Kodėl priešai bijodavo kautis su husarais?“, „Kokių naujovių radosi Lietuvoje?, kai čia apsigyveno jėzuitai?“. Užduotys yra ir individualios, ir atliekamos poromis ar grupėmis, jos integruotos ir diferencijuotos. Leidinyje gausu įdomių istorijos šaltinių, prie jų irgi pateikiama skirtingo pobūdžio užduočių, padedančių įprasti skaityti senuosius dokumentus. Didaktinė ir metodinė medžiaga ne tik padės mokytojui parengti temą, bet ir įtrauks mokinį, skatins domėtis ir pažinti, kritiškai vertinti socialinius procesus, o kultūros paveldą suvokti kaip savastį ir saugoti. Taip randasi pasididžiavimas savo kraštu, pilietiškumas ir pagarba didelius darbus nuveikusioms praeities kartoms.

Pagalba mokiniui
Leidinys ne tik sudomins mūsų valstybės istorija, patenkins žinių troškimą, bet ir padės mokytis: prie paauglio patirčių priartinta medžiaga, vaizduotę žadinančios užduotys leis daug lengviau perprasti mokykloje dėstomas Lietuvos istorijos temas, įpratins kritiškai vertinti įvairius procesus, greičiau atrasti reiškinių ir įvykių sąsajas, pagaliau – apmąstyti savo kartos uždavinius ir vietą garbingų Lietuvos kartų grandinėje.
€20,78

Lietuvių kalba. Pratybų ... Daiva Mickevičienė, Ugnė Trepėnaitytė-Byrė

„Lietuvių kalba. Pratybos 6 klasei" yra skirtos sisteminio kalbos kurso (pagal patvirtiną programą) žinių įtvirtinimui ir taikymui. Pratybos integruotos su Irenos Smetonienės lietuvių kalbos vadovėliu 5 klasei. Pratybas, kaip ir vadovėlį, sudaro 6 skyriai: kalba kaip visuomeninis kultūrinis reiškinys, fonetika ir kirčiavimas, žodžio sandara ir rašyba, kalbos dalys (daiktavardis, būdvardis ir veiksmažodis), sintaksė ir skyryba. Sisteminis kalbos kursas pratybose derinamas su komunikaciniu metodu, ugdančiu gebėjimus kurti įvairių stilių ir žanrų tekstus, bendrauti ir bendradabiauti įvairiose komunikacinėse situacijoje.
€4,67
Leidinys „Ruošiuosi istorijos egzaminui. Praktinės užduotys ir jų atsakymai“ yra puiki priemonė mokiniams savarankiškai pasitikrinti istorijos žinias ir gebėjimus, kurių reikia siekiant sėkmingai išlaikyti valstybinį istorijos egzaminą.

Šios pagalbinės mokymo priemonės pranašumai:
o užduotys parengtos pagal valstybinio istorijos egzamino programą;
o jas atliekant galima greitai pasitikrinti žinias prieš egzaminą;
o leidinyje, kaip ir istorijos programoje, ypatingas dėmesys skiriamas šaltinių kompleksinėms užduotims;
o kiekvieno skyriaus pabaigoje pateikiama problemoms skirta užduotis;
o kaip ir istorijos egzamine, testo užduotys yra diferencijuotos: vieno testo 20 užduočių yra B lygio, o 5 – A lygio;
o kad mokinys žinotų, ar teisingai sprendžia įvairaus pobūdžio užduotis, leidinio pabaigoje pateikti atsakymai.

Priemonę rengė istorijos vadovėlių ir kitų priemonių mokykloms autorius, istorijos mokytojas ekspertas, dr. Mindaugas Tamošaitis.
€10,29

Lietuvių kalba. Pratybų ... Daiva Mickevičienė, Ugnė Trepėnaitytė-Byrė

„Lietuvių kalba. Pratybos 5 kl." yra skirtos sisteminio kalbos kurso (pagal patvirtiną programą) žinių įtvirtinimui ir taikymui, apimančiam viešąjį bendravimą, fonetiką ir kirčiavimą, žodžio sandarą ir rašybą, kalbos dalis, sintaksę ir skyrybą. Sisteminis kalbos kursas pratybose derinamas su komunikaciniu metodu, ugdančiu gebėjimus kurti įvairių stilių ir žanrų tekstus, bendrauti ir bendradabiauti įvairiose komunikacinėse situacijoje.
€4,67

Literatūra. Vadovėlis 8 kl. 2 d. Inga Gresienė, Gitana Notrimaitė-Muzikevičienė, Nijolė Toleikytė, Saulius Žukas

Literatūros vadovėlio 8 klasei II dalis parengta pagal atnaujintą Pagrindinio ugdymo lietuvių kalbos ir literatūros bendrąją programą, atsižvelgta ir į mokinių pasiekimų tyrimų rezultatus. Siekta motyvuoti mokinius skaityti, suprasti ir kurti tekstus. Mokinių motyvavimą autoriai supranta kaip kvietimą kalbėtis apie rūpimas problemas, kūrybiško santykio su skaitomais tekstais formavimą, aiškias ir įveikiamas metodines teksto aptarimo užduotis.
Vadovėlį sudaro mokiniams pagal amžių aktualūs, estetiškai vertingi ir įdomūs skirtingo pobūdžio privalomieji, rekomenduojamieji ir autorių parinkti tekstai, padedantys geriau pažinti save ir supantį pasaulį. Lietuvos ir užsienio skirtingų laikotarpių autorių kūriniai sudėti pagal temas, leidžiančias į keliamas problemas pažvelgti iš skirtingų perspektyvų. Tai skatina diskutuoti, kritiškai vertinti aptariamus dalykus, ugdo vaiko emocinį intelektą.
Vadovėlio tikslas – ne mokyti kurios nors išbaigtos kūrinio interpretacijos, o ugdyti gebėjimą interpretuoti savarankiškai, apsvarstyti įvairias interpretavimo versijas, atlikti vaikų amžių atitinkančias nežinomo teksto suvokimo užduotis.
€11,43

Literatūra. Vadovėlis 6 kl. 2 d. Gitana Notrimaitė-Muzikevičienė, Inga Gresienė, Saulius Žukas

Literatūros vadovėlis 6 klasei parengtas pagal atnaujintą Pagrindinio ugdymo lietuvių kalbos ir literatūros bendrąją programą, atsižvelgta ir į mokinių pasiekimų tyrimų rezultatus. Siekta motyvuoti mokinius skaityti, suprasti ir kurti tekstus. Mokinių motyvavimą autoriai supranta kaip kvietimą kalbėtis apie rūpimas problemas, kūrybiško santykio su skaitomais tekstais formavimą, aiškias ir įveikiamas metodines teksto aptarimo užduotis.
Vadovėlyje pateikiami mokiniams pagal amžių aktualūs, estetiškai vertingi ir įdomūs skirtingo pobūdžio privalomieji, rekomenduojamieji ir autorių parinkti tekstai. Jie padeda geriau pažinti save ir supantį pasaulį. Įvairių šalių, skirtingų laikotarpių rašytojų kūriniai, sudėti pagal temas, aprėpia platų interpretacijų spektrą, skatina diskutuoti, kritiškai vertinti aptariamus dalykus, ugdo emocinį intelektą.
Vadovėlio tikslas – ne mokyti kurios nors išbaigtos kūrinio interpretacijos, o ugdyti gebėjimą interpretuoti savarankiškai, apsvarstyti įvairias interpretavimo versijas, atlikti vaikų amžių atitinkančias nežinomo teksto suvokimo užduotis.
€11,43

Literatūra. Vadovėlis 8 kl. 1 d. Inga Gresienė, Gitana Notrimaitė-Muzikevičienė, Daiva Stukienė, Saulius Žukas

Literatūros vadovėlio 8 klasei I dalis parengta pagal atnaujintą Pagrindinio ugdymo lietuvių kalbos ir literatūros bendrąją programą, atsižvelgta ir į mokinių pasiekimų tyrimų rezultatus. Siekta motyvuoti mokinius skaityti, suprasti ir kurti tekstus. Mokinių motyvavimą autoriai supranta kaip kvietimą kalbėtis apie rūpimas problemas, kūrybiško santykio su skaitomais tekstais formavimą, aiškias ir įveikiamas metodines teksto aptarimo užduotis.
Vadovėlį sudaro mokiniams pagal amžių aktualūs, estetiškai vertingi ir įdomūs skirtingo pobūdžio privalomieji, rekomenduojamieji ir autorių parinkti tekstai, padedantys geriau pažinti save ir supantį pasaulį. Lietuvos ir užsienio skirtingų laikotarpių autorių kūriniai sudėti pagal temas, leidžiančias į keliamas problemas pažvelgti iš skirtingų perspektyvų. Tai skatina diskutuoti, kritiškai vertinti aptariamus dalykus, ugdo vaiko emocinį intelektą.
Vadovėlio tikslas – ne mokyti kurios nors išbaigtos kūrinio interpretacijos, o ugdyti gebėjimą interpretuoti savarankiškai, apsvarstyti įvairias interpretavimo versijas, atlikti vaikų amžių atitinkančias nežinomo teksto suvokimo užduotis.
€11,43

Literatūra. Vadovėlis 9 kl. Irena Kanišauskaitė, Nijolė Šervenikaitė, Saulius Žukas, Alius Avčininkas

Vadovėlis parengtas pagal atnaujintą Pagrindinio ugdymo lietuvių
kalbos ir literatūros bendrąją programą. Mokomoji medžiaga pateikiama
pasitelkiant kultūros istorijos sąsajas su dabartinio žmogaus gyvenimu.
Mokiniai skatinami atidžiai skaityti, savarankiškai ir kūrybingai interpretuoti,
išsakyti kritišką požiūrį ir savą vertinimą. Jei atidus tekstų skaitymas virs
įpročiu, teksto suvokimo užduočių atlikimas taps intriguojančia, kūrybinę
mintį ir diskusijas skatinančia veikla.
€15,48

Literatūra. Vadovėlis 5 kl. 2 d. Gitana Notrimaitė-Muzikevičienė, Inga Gresienė, Saulius Žukas

Literatūros vadovėlio 5 klasei I dalis „Gyvenimas – tai stebuklas“ parengta pagal atnaujintą Pagrindinio ugdymo lietuvių kalbos ir literatūros bendrąją programą. Vadovėlį sudaro mokiniams pagal amžių aktualūs, estetiškai vertingi ir įdomūs tekstai, padedantys geriau pažinti save ir supantį pasaulį. Įvairių šalių, skirtingų laikotarpių autorių kūriniai sudėti pagal temas, leidžiančias į keliamas problemas pažvelgti iš skirtingų perspektyvų. Tai skatina diskutuoti, kritiškai vertinti aptariamus dalykus, ugdo vaiko emocinį intelektą.
€11,43

Lietuvių kalbos teksto suvokimo Alvyda Blockuvienė, Nadia Venskuvienė

Šie lietuvių kalbos teksto suvokimo testai skirti 4 klasės mokiniams. Testai sudaryti pagal Standartizuotą lietuvių kalbos programą 4 klasei. Juos rengiant atsižvelgta į standartizuotam testui keliamus reikalavimus, t. y. laikytasi proporcijų pagal teksto suvokimo vertinimo aspektus, kognityvines gebėjimų grupes, klausimų sunkumo lygius.
Sistemingai skiriant atlikti testus galima geriau pažinti mokinius, ugdyti teksto suvokimo gebėjimus, stebėti daromą pažangą, vienodžiau ir profesionaliau vertinti. Be to, šie testai padės mokiniams geriau pasirengti nacionalinių ar tarptautinių tyrimų testams.

€5,09
Nuo: €4,00 Iki: €21,00
4 21