Apie įmonę
„Baltos lankos“ – vienas stipriausių Lietuvos leidybos prekių ženklų. Esame daugiau nei popierinių knygų leidykla – kuriame ir platiname turinį įvairiais formatais: nuo tradicinių leidinių iki elektroninių ir audioknygų, kultūrinių ir socialinių projektų.
Mūsų stiprybė – kokybiškas turinys ir gebėjimas prisitaikyti prie besikeičiančių skaitytojų įpročių. Viena naujausių mūsų krypčių – „Baltų lankų“ audioprogramėlė, sparčiai auganti tiek vartotojų skaičiumi, tiek turinio įvairove. Joje telkiame profesionaliai įrašytą turinį ir investuojame į literatūros lietuvių kalba plėtrą.
„Baltos lankos“ – inovatyvi, auganti leidykla, siūlanti įkvepiančias skaitymo ir klausymosi patirtis bei kurianti kultūrinę vertę.
Tavo atsakomybės:
– planuoti ir įgyvendinti rinkodaros projektus nuo idėjos iki rezultato;
– vystyti skaitmeninės reklamos kampanijas, skirtas prekių ženklo žinomumui didinti ir pardavimui skatinti („Google Ads“, „Meta Ads“, PPC, remarketingas);
– kurti, vykdyti prekių ženklo produktų sklaidą socialiniuose tinkluose, naujienlaiškiuose, renginiuose, spaudoje;
– koordinuoti svetainės baltoslankos.lt veiklą, SEO procesus ir užtikrinti gerą matomumą paieškos sistemose;
– analizuoti rinkodaros rezultatus, teikti duomenimis grįstas įžvalgas ir rekomendacijas;
– inicijuoti ir vykdyti kūrybinius projektus – nuo socialinės reklamos iki autorių pristatymo renginių;
– valdyti projektų biudžetą ir bendradarbiauti su agentūromis bei partneriais;
– ieškoti naujų skaitmeninių kanalų, kurie padėtų didinti pardavimą ir plėsti žinomumą.
Iš tavęs tikimės:
– aukštojo išsilavinimo (rinkodaros, komunikacijos ar verslo srityse);
– ne mažiau kaip 5 metų patirties rinkodaroje, iš jų bent 3 metų patirties skaitmeninėje rinkodaroje;
– puikių darbo su „Google Ads“, „Meta Ads Manager“ ir GA4 įgūdžių;
– patirties visoje rinkodaros grandinėje – nuo strategijos kūrimo ir prekių ženklo stiprinimo iki naujų produktų išleidimo į rinką bei projektų ir biudžeto valdymo;
– gerų projektų valdymo įgūdžių ir gebėjimo vienu metu koordinuoti kelias iniciatyvas iki sėkmingo įgyvendinimo;
– analitinio mąstymo, gebėjimo dirbti su duomenimis ir priimti duomenimis pagrįstus sprendimus;
– kūrybiškumo ir iniciatyvumo siekiant galutinio rezultato;
– puikių lietuvių kalbos ir C1 lygio anglų kalbos įgūdžių;
– pozityvaus požiūrio ir nuolatinio noro augti ir tobulėti.
Privalumai: DI įrankių išmanymas, turinio kūrimo patirtis, domėjimasis leidybos ir audioknygų rinka, patirtis reklamuojant mobiliąsias programėles.
Mes siūlome:
– darbą, kuriame kūryba susitinka su prasme;
– darbą su dinamiška, įkvepiančia komanda, vertinančia kolegų idėjas;
– lankstų darbo grafiką ir hibridinį darbo modelį (galimybę dirbti nuotoliniu būdu);
– vidinius mokymus, seminarus ir galimybę augti;
– darbą jaukiame, naujai įrengtame biure Vilniuje (Žvėryne);
– išskirtines nuolaidas „Baltų lankų“ produktams;
– galimybę tapti kūrybinių procesų dalimi – nuo knygos įgarsinimo iki projektų su ryškiausiomis Lietuvos asmenybėmis;
– konkurencingą atlyginimą – bruto 2700–3500 Eur (priklausomai nuo patirties).
CV iki 2025 m. rugsėjo 5 d. siųskite el. paštu lijana@baltoslankos.lt, temos laukelyje nurodydami „Vyr. rinkodaros projektų vadovas (-ė)“. Informuosime tik pasirinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.