Jūsų prekių krepšelis tuščias

Karjera

Vyr. rinkodaros projektų vadovas (-ė) 

 

Apie įmonę 

„Baltos lankos“ – vienas stipriausių Lietuvos leidybos prekių ženklų. Esame daugiau nei popierinių knygų leidykla – kuriame ir platiname turinį įvairiais formatais: nuo tradicinių leidinių iki elektroninių ir audioknygų, kultūrinių ir socialinių projektų. 

Mūsų stiprybė – kokybiškas turinys ir gebėjimas prisitaikyti prie besikeičiančių skaitytojų įpročių. Viena naujausių mūsų krypčių – „Baltų lankų“ audioprogramėlė, sparčiai auganti tiek vartotojų skaičiumi, tiek turinio įvairove. Joje telkiame profesionaliai įrašytą turinį ir investuojame į literatūros lietuvių kalba plėtrą. 

„Baltos lankos“ – inovatyvi, auganti leidykla, siūlanti įkvepiančias skaitymo ir klausymosi patirtis bei kurianti kultūrinę vertę. 

 

Tavo atsakomybės: 

–   planuoti ir įgyvendinti rinkodaros projektus nuo idėjos iki rezultato;
–   vystyti skaitmeninės reklamos kampanijas, skirtas prekių ženklo žinomumui didinti ir pardavimui skatinti („Google Ads“, „Meta Ads“, PPC, remarketingas);
–   kurti, vykdyti prekių ženklo produktų sklaidą socialiniuose tinkluose, naujienlaiškiuose, renginiuose, spaudoje;
–   koordinuoti svetainės baltoslankos.lt veiklą, SEO procesus ir užtikrinti gerą matomumą paieškos sistemose;
–   analizuoti rinkodaros rezultatus, teikti duomenimis grįstas įžvalgas ir rekomendacijas;
–   inicijuoti ir vykdyti kūrybinius projektus – nuo socialinės reklamos iki autorių pristatymo renginių;
–   valdyti projektų biudžetą ir bendradarbiauti su agentūromis bei partneriais;
–   ieškoti naujų skaitmeninių kanalų, kurie padėtų didinti pardavimą ir plėsti žinomumą.
 

Iš tavęs tikimės: 

–   aukštojo išsilavinimo (rinkodaros, komunikacijos ar verslo srityse);
–   ne mažiau kaip 5 metų patirties rinkodaroje, iš jų bent 3 metų patirties skaitmeninėje rinkodaroje;
–   puikių darbo su „Google Ads“, „Meta Ads Manager“ ir GA4 įgūdžių;
–   patirties visoje rinkodaros grandinėje – nuo strategijos kūrimo ir prekių ženklo stiprinimo iki naujų produktų išleidimo į rinką bei projektų ir biudžeto valdymo;
–   gerų projektų valdymo įgūdžių ir gebėjimo vienu metu koordinuoti kelias iniciatyvas iki sėkmingo įgyvendinimo;
–   analitinio mąstymo, gebėjimo dirbti su duomenimis ir priimti duomenimis pagrįstus sprendimus;
–   kūrybiškumo ir iniciatyvumo siekiant galutinio rezultato;
–   puikių lietuvių kalbos ir C1 lygio anglų kalbos įgūdžių;
–   pozityvaus požiūrio ir nuolatinio noro augti ir tobulėti.
 

Privalumai: DI įrankių išmanymas, turinio kūrimo patirtis, domėjimasis leidybos ir audioknygų rinka, patirtis reklamuojant mobiliąsias programėles.

 

Mes siūlome: 

–   darbą, kuriame kūryba susitinka su prasme;
–   darbą su dinamiška, įkvepiančia komanda, vertinančia kolegų idėjas;
–   lankstų darbo grafiką ir hibridinį darbo modelį (galimybę dirbti nuotoliniu būdu);
–   vidinius mokymus, seminarus ir galimybę augti;
–   darbą jaukiame, naujai įrengtame biure Vilniuje (Žvėryne);
–   išskirtines nuolaidas „Baltų lankų“ produktams;
–   galimybę tapti kūrybinių procesų dalimi – nuo knygos įgarsinimo iki projektų su ryškiausiomis Lietuvos asmenybėmis;
–   konkurencingą atlyginimą – bruto 2700–3500 Eur (priklausomai nuo patirties).
 

CV iki 2025 m. rugsėjo 5 d. siųskite el. paštu lijana@baltoslankos.lt, temos laukelyje nurodydami „Vyr. rinkodaros projektų vadovas (-ė)“. Informuosime tik pasirinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.