Jūsų prekių krepšelis tuščias

Lietuvių valstybinė kalba

Filtrai
Rodoma

Lietuvių kalbos testai 10 kl. Regina Kačinskienė, Marija Miknevičienė

Šis testų sąsiuvinis parengtas kaip papildoma mokymosi priemonė prie Juditos Džežulskienės vadovėlio „Lietuvių kalba 10 klasei“. Juo siekiame sudaryti mokiniams galimybes ne tik įgyti tvirtesnius fonetikos, morfologijos, sintaksės ir skyrybos pagrindus, bet ir atidžiai, kritiškai skaityti tekstus, kūrybiškai taikyti lietuvių kalbos žinias. Tikimės, kad lietuvių kalbos mokytojams šios užduotys padės diferencijuoti ir individualizuoti mokymo(si) procesą, ugdyti mokinių atsakomybę už mokymąsi.
Testus sudarėme kaip kompleksines užduotis, kuriomis integruojamos įvairios kalbos pažinimo, skaitymo ir rašymo veiklos. Jomis siekiame nuoseklaus ir sistemingo mokymosi, kad būtų ne tik įtvirtinamos įgytos naujos lietuvių kalbos žinios, bet ir nuolatos kartojama tai, kas jau išmokta 5-9 klasėse.
Kalbos pažinimo ir vartojimo užduotims parinkome vertingų ir aktualių klasikos, šiuolaikinės literatūros, publicistikos, mokslo populiarinimo tekstų, plečiančių akiratį ir kviečiančių apmąstyti savo santykį su kultūros tradicija, savo aplinka, svarstyti apie etines vertybes, diskutuoti apie šiuolaikiniame pasaulyje vykstančius pokyčius.
Sąsiuvinyje rasite įvairių tipų tekstų kūrimo užduočių, siūlančių pasakoti istorijas, aprašyti aplinką, samprotauti įvairiomis temomis, praktiškai taikyti lietuvių kalbos žinias.
Kiekvieno skyriaus pabaigoje pateikiami testai gali būti kaip mokymosi įsivertinimo arba kaip apibendrinamojo vertinimo užduotys.
Kad testai padėtų veiksmingiau mokyti(s) ir (įsi)vertinti, parengėme užduočių vertinimo instrukcijas ir atsakymus, kuriuos mokytojai, įsigiję šį sąsiuvinį leidykloje „Baltų lankų" vadovėliai“, ras prisijungę prie skaitmeninės ugdymo priemonės e.lankos.
Tikimės, kad lietuvių kalbos mokymas(is) Jums bus prasminga, įtraukianti veikla, padedanti geriau pažinti lietuvių kalbą, Lietuvos kultūrą ir save.
€5,71

Lietuvių kalbos testai 9 kl. Regina Kačinskienė, Marija Miknevičienė

Šis testų sąsiuvinis parengtas kaip papildoma mokymosi priemonė prie Juditos Džežulskienės vadovėlio „Lietuvių kalba 9 klasei“. Juo siekiame sudaryti mokiniams galimybes ne tik įgyti tvirtesnius fonetikos, morfologijos, sintaksės ir skyrybos pagrindus, bet ir atidžiai, kritiškai skaityti tekstus, kūrybiškai taikyti lietuvių kalbos žinias. Tikimės, kad lietuvių kalbos mokytojams šios užduotys padės diferencijuoti ir individualizuoti mokymo(si) procesą, ugdyti mokinių atsakomybę už mokymąsi.
Testus sudarėme kaip kompleksines užduotis, kuriomis integruojamos įvairios kalbos pažinimo, skaitymo ir rašymo veiklos. Jomis siekiame nuoseklaus ir sistemingo mokymosi, kad būtų ne tik įtvirtinamos įgytos naujos lietuvių kalbos žinios, bet ir nuolatos kartojama tai, kas jau išmokta 5-8 klasėse.
Kalbos pažinimo ir vartojimo užduotims parinkome vertingų ir aktualių klasikos, šiuolaikinės literatūros, publicistikos, mokslo populiarinimo tekstų, plečiančių akiratį ir kviečiančių apmąstyti savo santykį su kultūros tradicija, savo aplinka, svarstyti apie etines vertybes, diskutuoti apie šiuolaikiniame pasaulyje vykstančius pokyčius.
Sąsiuvinyje rasite įvairių tipų tekstų kūrimo užduočių, siūlančių pasakoti istorijas, aprašyti aplinką, samprotauti įvairiomis temomis, praktiškai taikyti lietuvių kalbos žinias.
Kiekvieno skyriaus pabaigoje pateikiami testai gali būti kaip mokymosi įsivertinimo arba kaip apibendrinamojo vertinimo užduotys.
Kad testai padėtų veiksmingiau mokyti(s) ir (įsi)vertinti, parengėme užduočių vertinimo instrukcijas ir atsakymus, kuriuos mokytojai, įsigiję šį sąsiuvinį leidykloje „Baltų lankų“ vadovėliai“, ras prisijungę prie skaitmeninės ugdymo priemonės e.lankos.
Tikimės, kad lietuvių kalbos mokymas(is) Jums bus prasminga, įtraukianti veikla, padedanti geriau pažinti lietuvių kalbą, Lietuvos kultūrą ir save.
€5,71

Praktinė lietuvių kalbos ... Meilutė Ramonienė ir Joana Pribušauskaitė, Meilutė Ramonienė ir Joana Pribušauskaitė

Tai naujo tipo lietuvių kalbos gramatika, pristatanti kalbos gramatinę sandarą funkciniu aspektu. Į kalbos gramatinę sistemą žvelgiama kaip į kalbos išteklius, leidžiančius kurti prasmes vartojant lietuvių kalbą kaip susižinojimo, bendravimo priemonę. Tai gramatika, skirta kalbėtojui ar rašančiajam tekstą, kuriančiam kalbą.
Gramatikos adresatas – įvairių lygių, bet labiausiai – pažengusiųjų ir mokančiųjų lietuviškai lygio mokiniai, kurie jau geba lietuviškai bendrauti, bet stokoja bendro gramatinės sandaros vaizdo, gramatinės sinonimikos. Gramatikoje stengtasi itin pabrėžti tokius gramatikos dalykus, kurie sudėtingi kitakalbiams, kurie nelengvai išmokstami, kuriuos vartojant pasitaiko tipiškų klaidų.
€10,39

Lietuvių kalba. Pratybų ... Daiva Mickevičienė, Ugnė Trepėnaitytė-Byrė

„Lietuvių kalba. Pratybos 6 klasei" yra skirtos sisteminio kalbos kurso (pagal patvirtiną programą) žinių įtvirtinimui ir taikymui. Pratybos integruotos su Irenos Smetonienės lietuvių kalbos vadovėliu 5 klasei. Pratybas, kaip ir vadovėlį, sudaro 6 skyriai: kalba kaip visuomeninis kultūrinis reiškinys, fonetika ir kirčiavimas, žodžio sandara ir rašyba, kalbos dalys (daiktavardis, būdvardis ir veiksmažodis), sintaksė ir skyryba. Sisteminis kalbos kursas pratybose derinamas su komunikaciniu metodu, ugdančiu gebėjimus kurti įvairių stilių ir žanrų tekstus, bendrauti ir bendradabiauti įvairiose komunikacinėse situacijoje.
€4,67

Lietuvių kalba. Pratybų ... Daiva Mickevičienė, Ugnė Trepėnaitytė-Byrė

„Lietuvių kalba. Pratybos 5 kl." yra skirtos sisteminio kalbos kurso (pagal patvirtiną programą) žinių įtvirtinimui ir taikymui, apimančiam viešąjį bendravimą, fonetiką ir kirčiavimą, žodžio sandarą ir rašybą, kalbos dalis, sintaksę ir skyrybą. Sisteminis kalbos kursas pratybose derinamas su komunikaciniu metodu, ugdančiu gebėjimus kurti įvairių stilių ir žanrų tekstus, bendrauti ir bendradabiauti įvairiose komunikacinėse situacijoje.
€4,67

Literatūra. Vadovėlis 8 kl. 2 d. Inga Gresienė, Gitana Notrimaitė-Muzikevičienė, Nijolė Toleikytė, Saulius Žukas

Literatūros vadovėlio 8 klasei II dalis parengta pagal atnaujintą Pagrindinio ugdymo lietuvių kalbos ir literatūros bendrąją programą, atsižvelgta ir į mokinių pasiekimų tyrimų rezultatus. Siekta motyvuoti mokinius skaityti, suprasti ir kurti tekstus. Mokinių motyvavimą autoriai supranta kaip kvietimą kalbėtis apie rūpimas problemas, kūrybiško santykio su skaitomais tekstais formavimą, aiškias ir įveikiamas metodines teksto aptarimo užduotis.
Vadovėlį sudaro mokiniams pagal amžių aktualūs, estetiškai vertingi ir įdomūs skirtingo pobūdžio privalomieji, rekomenduojamieji ir autorių parinkti tekstai, padedantys geriau pažinti save ir supantį pasaulį. Lietuvos ir užsienio skirtingų laikotarpių autorių kūriniai sudėti pagal temas, leidžiančias į keliamas problemas pažvelgti iš skirtingų perspektyvų. Tai skatina diskutuoti, kritiškai vertinti aptariamus dalykus, ugdo vaiko emocinį intelektą.
Vadovėlio tikslas – ne mokyti kurios nors išbaigtos kūrinio interpretacijos, o ugdyti gebėjimą interpretuoti savarankiškai, apsvarstyti įvairias interpretavimo versijas, atlikti vaikų amžių atitinkančias nežinomo teksto suvokimo užduotis.
€11,43

Literatūra. Vadovėlis 6 kl. 2 d. Gitana Notrimaitė-Muzikevičienė, Inga Gresienė, Saulius Žukas

Literatūros vadovėlis 6 klasei parengtas pagal atnaujintą Pagrindinio ugdymo lietuvių kalbos ir literatūros bendrąją programą, atsižvelgta ir į mokinių pasiekimų tyrimų rezultatus. Siekta motyvuoti mokinius skaityti, suprasti ir kurti tekstus. Mokinių motyvavimą autoriai supranta kaip kvietimą kalbėtis apie rūpimas problemas, kūrybiško santykio su skaitomais tekstais formavimą, aiškias ir įveikiamas metodines teksto aptarimo užduotis.
Vadovėlyje pateikiami mokiniams pagal amžių aktualūs, estetiškai vertingi ir įdomūs skirtingo pobūdžio privalomieji, rekomenduojamieji ir autorių parinkti tekstai. Jie padeda geriau pažinti save ir supantį pasaulį. Įvairių šalių, skirtingų laikotarpių rašytojų kūriniai, sudėti pagal temas, aprėpia platų interpretacijų spektrą, skatina diskutuoti, kritiškai vertinti aptariamus dalykus, ugdo emocinį intelektą.
Vadovėlio tikslas – ne mokyti kurios nors išbaigtos kūrinio interpretacijos, o ugdyti gebėjimą interpretuoti savarankiškai, apsvarstyti įvairias interpretavimo versijas, atlikti vaikų amžių atitinkančias nežinomo teksto suvokimo užduotis.
€11,43

Literatūra. Vadovėlis 8 kl. 1 d. Inga Gresienė, Gitana Notrimaitė-Muzikevičienė, Daiva Stukienė, Saulius Žukas

Literatūros vadovėlio 8 klasei I dalis parengta pagal atnaujintą Pagrindinio ugdymo lietuvių kalbos ir literatūros bendrąją programą, atsižvelgta ir į mokinių pasiekimų tyrimų rezultatus. Siekta motyvuoti mokinius skaityti, suprasti ir kurti tekstus. Mokinių motyvavimą autoriai supranta kaip kvietimą kalbėtis apie rūpimas problemas, kūrybiško santykio su skaitomais tekstais formavimą, aiškias ir įveikiamas metodines teksto aptarimo užduotis.
Vadovėlį sudaro mokiniams pagal amžių aktualūs, estetiškai vertingi ir įdomūs skirtingo pobūdžio privalomieji, rekomenduojamieji ir autorių parinkti tekstai, padedantys geriau pažinti save ir supantį pasaulį. Lietuvos ir užsienio skirtingų laikotarpių autorių kūriniai sudėti pagal temas, leidžiančias į keliamas problemas pažvelgti iš skirtingų perspektyvų. Tai skatina diskutuoti, kritiškai vertinti aptariamus dalykus, ugdo vaiko emocinį intelektą.
Vadovėlio tikslas – ne mokyti kurios nors išbaigtos kūrinio interpretacijos, o ugdyti gebėjimą interpretuoti savarankiškai, apsvarstyti įvairias interpretavimo versijas, atlikti vaikų amžių atitinkančias nežinomo teksto suvokimo užduotis.
€11,43

Literatūra. Vadovėlis 9 kl. Irena Kanišauskaitė, Nijolė Šervenikaitė, Saulius Žukas, Alius Avčininkas

Vadovėlis parengtas pagal atnaujintą Pagrindinio ugdymo lietuvių
kalbos ir literatūros bendrąją programą. Mokomoji medžiaga pateikiama
pasitelkiant kultūros istorijos sąsajas su dabartinio žmogaus gyvenimu.
Mokiniai skatinami atidžiai skaityti, savarankiškai ir kūrybingai interpretuoti,
išsakyti kritišką požiūrį ir savą vertinimą. Jei atidus tekstų skaitymas virs
įpročiu, teksto suvokimo užduočių atlikimas taps intriguojančia, kūrybinę
mintį ir diskusijas skatinančia veikla.
€15,48

Literatūra. Vadovėlis 5 kl. 2 d. Gitana Notrimaitė-Muzikevičienė, Inga Gresienė, Saulius Žukas

Literatūros vadovėlio 5 klasei I dalis „Gyvenimas – tai stebuklas“ parengta pagal atnaujintą Pagrindinio ugdymo lietuvių kalbos ir literatūros bendrąją programą. Vadovėlį sudaro mokiniams pagal amžių aktualūs, estetiškai vertingi ir įdomūs tekstai, padedantys geriau pažinti save ir supantį pasaulį. Įvairių šalių, skirtingų laikotarpių autorių kūriniai sudėti pagal temas, leidžiančias į keliamas problemas pažvelgti iš skirtingų perspektyvų. Tai skatina diskutuoti, kritiškai vertinti aptariamus dalykus, ugdo vaiko emocinį intelektą.
€11,43

Lietuvių kalbos teksto suvokimo Alvyda Blockuvienė, Nadia Venskuvienė

Šie lietuvių kalbos teksto suvokimo testai skirti 4 klasės mokiniams. Testai sudaryti pagal Standartizuotą lietuvių kalbos programą 4 klasei. Juos rengiant atsižvelgta į standartizuotam testui keliamus reikalavimus, t. y. laikytasi proporcijų pagal teksto suvokimo vertinimo aspektus, kognityvines gebėjimų grupes, klausimų sunkumo lygius.
Sistemingai skiriant atlikti testus galima geriau pažinti mokinius, ugdyti teksto suvokimo gebėjimus, stebėti daromą pažangą, vienodžiau ir profesionaliau vertinti. Be to, šie testai padės mokiniams geriau pasirengti nacionalinių ar tarptautinių tyrimų testams.

€5,09

Literatūros chrestomatija 12 kl. I.Kanišauskaitė, L.Mačianskaitė, D.Satkauskytė, N.Šervenikaitė, S.Žukas

- Į jas sudėti vadovėliuose netilpę privalomųjų ir konteksto autorių kūriniai;
- pateikiama kultūros, literatūros istorijos tyrinėjimų, kritikos straipsnių ištraukų, tekstų interpretavimo pavyzdžių;
- literatūros, publicistikos kūriniams aptarti skirti su vadovėlio medžiaga derantys klausimai ir užduotys.
€4,67

Žmogus ir kalba. Lietuvių ... G. Notrimaitė-Muzikevičienė, S. Parulskis, J. Pribušauskaitė, S. Žukas

- Parengtas pagal 2011 m. Vidurinio ugdymo bendrąsias programas;
- tikslas - atskleisti kalbos vartosenos ypatumus, visuomenės santykį su kalba, žmogaus ryšį su skaitomu, rašomu tekstu;
- pagrindiniai uždaviniai - ne tik aptarti kalbos kaip komunikacijos priemonės specifiką, bet ir mokyti kritiškai, kūrybiškai mąstyti, išsakyti savo mintis samprotaujant žodžiu ir raštu;
- teorinė medžiaga ir užduotys ugdo loginį mąstymą, gebėjimą argumentuoti;
- akcentuojamas stilistikos, retorikos žinių taikymas ne tik analizuojant, bet ir kuriant įvairius tekstus;
- daug dėmesio skiriama pasakojimui, aptariamos tautinio pasakojimo ištakos ir su juo susiję mūsų laikų vertybiniai pokyčiai;
- teikiama galimybė palyginti negrožinio ir literatūrinio rašymo savitumus, ugdomi literatūrinės kūrybos pradmenys;
- įveikti raštingumo problemas padeda susisteminta gramatikos medžiaga (ypač naudinga tautinių mažumų mokykloms);
- daugiausia dėmesio skiriama individualiam darbui;
- mokiniai skatinami naudotis įvairiais informacijos šaltiniais.
€13,40

Literatūros chrestomatija 11 kl. I.Kanišauskaitė, M.Mikalajūnas, E.Patiejūnienė, N.Šervenikaitė, S.Žukas

- Į jas sudėti vadovėliuose netilpę privalomųjų ir konteksto autorių kūriniai;
- pateikiama kultūros, literatūros istorijos tyrinėjimų, kritikos straipsnių ištraukų, tekstų interpretavimo pavyzdžių;
- literatūros, publicistikos kūriniams aptarti skirti su vadovėlio medžiaga derantys klausimai ir užduotys.
€4,67

Literatūros chrestomatija 11 kl. I.Kanišauskaitė, M.Mikalajūnas, D.Satkauskytė, N.Šervenikaitė, S.Žukas

- Į jas sudėti vadovėliuose netilpę privalomųjų ir konteksto autorių kūriniai;
- pateikiama kultūros, literatūros istorijos tyrinėjimų, kritikos straipsnių ištraukų, tekstų interpretavimo pavyzdžių;
- literatūros, publicistikos kūriniams aptarti skirti su vadovėlio medžiaga derantys klausimai ir užduotys.
€4,41
Nuo: €4,00 Iki: €16,00
4 16